1
Jauns
ziņojums
Radoša pieeja procesam, kur katrs iegūst jaunu un īpašu pieredzi savas un komandas izaugsmē!

airBaltic
KOMANDAS ATZIŅAS

Katra komanda treniņa beigās atzīmē, kas patika visvairāk un kas bija pats vērtīgākais ieguvums treniņa laikā!

Katra komanda treniņa beigās atzīmē, kas patika visvairāk un kas bija pats vērtīgākais ieguvums treniņa laikā!

Kas patika visvairāk?


- Klienta psiholoģijas pamatprincipi un kā strādā smadzenes;

- Informācija un pieredzes apmaiņa;

- Atvērtā atmosfēra, iespēja dalīties pieredzē ar kolēģiem un uzzināt jaunus "knifus" kā labāk saprast klientu vēlmes un kolēģus;

- Ka stāstīja "viegli", neuzspiežot, bet dodot vadlīnijas;

- Mācības raisīja domāt savādāk, no citas puses;

- Pozitīva gaisotne, piemēri no peronīgās pieredzes;

- Zvaigzne!;

- Zināšanu atsvaidzināšana;

- Darba vajadzību analīze;

- Pozitīva attieksme;

- Iespēja un laiks padomāt par savu un citu motivāciju, mērķiem.


Kas bija pats vērtīgākais, ko ieguvi šī treniņa laikā?


- Piramīda un zvaigzne, spēja sevi identificēt konkrētajā līmenī;

- Kā izmainīt savu attieksmi;

- Dažādi knifiņi pārdošanas uzlabošanā, pieredzes apmaiņa;

- Informācija, par ko gribas aizdomāties;

- Redzeslauka paplašināšana;

- Sniegt "Jaunu pieredzi";

- Jauni paņēmieni pārdošanā;

- Likt paskatīties uz sevi savādāk;


Bija liela bauda strādāt ar šo komandu, PALDIES! :)))

5 (1 votes)