1
Jauns
ziņojums
Radoša pieeja procesam, kur katrs iegūst jaunu un īpašu pieredzi savas un komandas izaugsmē!

RADOŠI TRENIŅI KOMANDĀM

Radoši treniņi pārdošanas un klientu apkalpošanas komandām.

Radoši treniņi pārdošanas un klientu apkalpošanas komandām.

RADOŠO TRENIŅU PRIEKŠROCĪBAS:


- unikāli izstrādātas programmas;

- individuāla pieeja;

- profesionāla pieredze un zināšanas pārdošanā un klientu apkalpošanā;

- ietaupa jūsu un darbinieku laiku, jo darbiniekiem nav jādodas ārpus ofisa;

- efektīvi un aizraujoši. Treniņa ilgums no 3h;


Ko iegūst treniņa dalībnieks?

- praktiskus rīkus un instrumentus;

- paliekošas un noderīgas zināšanas un atklāsmes;

- jaunu personīgo pieredzi un izaugsmi, lai uzlabotu savus un komandas darba rezultātus;

- iedvesmu un drosmi rīkoties jau nākamajā dienā;

- motivējošu pasākumu no darba devēja;

- komandas saliedētību.


Programma tiek izstrādāta un pielāgota uzņēmuma individuālo izaicinājumu risināšanai, lai treniņa rezultāts būtu efektīvākais ieguvums visai komandai!


Treniņus vada profesionāļi:

Pārdošanas un klientu apkalpošanas jomā: Diāna

Medicīnas un farmācijas nozares darbinieku atlases, vadīšanas un attīstības jomā: Kristīne Joanna


5 (6 votes)